Half-Life 3 nerede kaldı? #akış #GündüzAdmini
Teknoseyir gündemi
#EA#WhatsApp#ttmobil#note9pro#honor600pro#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#ClairObscurExpedition33Son bir saat içinde 255 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

3xxx li yıllarda geleceği düşünülmekte
Bence Vulkan API kullanıp tüm sistemlere aynı oyunları oynatabilecekler...:=)))
Steam OS gerçek bir işletim sistemi gibi yapıp ( basit global tabanlı ) marketinde oyun dışında şeyler pazarlasalar veya plus üyelikle kullandırsalar... Amma çok düşünüyorum ben bugün... @gamsizm @hkellecioglu