Serdar @seac 11 Haziran 2016 - 04:16 Belki işinize yarar, logitech fb sayfasında denk geldim. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 5 1 1 4 Yükleniyor... @144p Bildiğim ama hiç kullanmadığım bir özellik. 😑 11 Haziran 2016 - 04:34 Yanıtla Beğen 1 ssm @ssm şimdi öğrendim 🙂 11 Haziran 2016 - 13:46 Yanıtla Beğen 1 ilker @gilker ctrl yerine "Alt Gr" de olur metin yazarken ulaşması daha kolay 11 Haziran 2016 - 13:50 Yanıtla Beğen Yükleniyor... @144p sağ Ctrl tam uyuyor ele bence 11 Haziran 2016 - 14:23 Yanıtla Beğen İptal
Bildiğim ama hiç kullanmadığım bir özellik. 😑
şimdi öğrendim 🙂
ctrl yerine "Alt Gr" de olur metin yazarken ulaşması daha kolay
sağ Ctrl tam uyuyor ele bence