#TeknoYardım Samsung Galaxy s6 almayı düşünüyorum şu anda hepsiburada da indirim var %7 1575 TL alınabiliyor. Şimdi almak mantıklı mı yoksa yaz sezonu veya karne sezonunda daha uygun fiyata alabilir miyim? En geç Temmuzun başında almam gerekiyor. Şimdiden teşekkürler yardımcı olanlara. #akış #telefon
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
al gec bu aralar daha telefon cikmaz artik. fiyatlarda bu seviyede gidecektir. ülkede dolarin ne olacagi belli degil zaten.
kendini kanıtlamış, derdi tasası olmayan, estetik olarak iyi s6 gibi bir telefonu 1500 liraya almak çok güzel bir fırsat. s7 hiç çıkmamış olsa s6 bugün amiral gemisi olarak çıksa kimse yadırgamazdı.
Bence güzel bir iş yapmış olursunuz. S6 güzel telefon.