#TeknoYardım Samsung Galaxy s6 almayı düşünüyorum şu anda hepsiburada da indirim var %7 1575 TL alınabiliyor. Şimdi almak mantıklı mı yoksa yaz sezonu veya karne sezonunda daha uygun fiyata alabilir miyim? En geç Temmuzun başında almam gerekiyor. Şimdiden teşekkürler yardımcı olanlara. #akış #telefon

BeğenFavori PaylaşYorum yap