DJI Osmo incelemesi yakında 😀
@gamsizm ve @leventp hocam büyük inceleme için getirebilirim.. #akış

DJI Osmo incelemesi yakında 😀
@gamsizm ve @leventp hocam büyük inceleme için getirebilirim.. #akış

Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Hahahahhahahaha nasıl uykum geldiyse "DJ OSMAN " diye okudum. 😋
Hahaha 😀
Otomobil citroen mi?
@mr-bell evet, C5 😉
@gamsizm bence incelenmeli, feiyu'dan daha becerikli. muhtemelen verirseniz 1-2 ay geri alamazsınız o yüzden çok tercih etmiyorlar süper ilgi çekecek bişey olmadıkça. kabul etmezlerse de sizden detaylı inceleme beklerim, benim çok ilgimi çekiyor çünkü.
Bence siz kendi görüşünüzü yazın. Bize gelen kolay geri dönmüyor 🙂
Peki @gamsizm 😀