Facebook'ta bir arkadaşım rahatlamanın ve kafa dinlemenin bir sırrını yazmış. Buyrun 🙂
1. Loş bir ortam yaratın.
2. http://rainfor.me/ Bunu açın
3. http://www.youtube.com/watch?v=ifGkCN93Fxg&feature=related Daha sonra bunu
4. https://www.youtube.com/watch?v=6jjQbL3EYj8 sonra bunu açın.
#akış

Bu arada bunu her yerde paylaşıyorlar. 🙂 Ama kepçeyi yeni gördüm. 😄
İlk 3 adım yetti bana. 😀
cooook iyiiii 😊😊😊
#ETS2
Bu harbiden iyi geldi
the long dark ta şömine yakmayı da deneyin çok güzel