#akış geçenlerde birisi sormustu ancak bulamadım. iyi diyebileceğiniz andorid emulatorlerı nelerdir. [Blustacks hariç ]
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
teşekkurler deneyeceğim
teşekkurler
Farklı bi alternatif öneriyim: Archon Custom Runtime