Merhaba arkadaşlar, ASUS Z170-A Anakartı bulunan bilgisayarım sürekli açılışta ve restartta BIOS'a giriş yapıyor. Default ayalarda kaydettim, tekrar başlattım yine aynı. 1 Haftalık PC. Sebebi ne olabilir? BIOS en güncel sürümde. #akış #TeknoYardım #Anakart #Asus
Teknoseyir gündemi
#diecast#standup#StarWars#ikinciel#OtoSeyir#Satılık#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 220 ziyaretçi, 120 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Biosu sen mü güncelledin.
@isasntrk Evet hocam https://www.asus.com/Motherboards/Z170-A/HelpDesk_Download/ bu siteden en son 1702 sürümlü güncellemeyi indirip USB ile güncelledim.
Tekrar güncellemeyi dene, bir öncekini kurmayı dene
@isasntrk İlginiz için çok teşekkürler. Bir önceki sürümü indirip üstüne kursam şimdi BIOS için zararlı bir durum oluşabilir mi?
Yok olmaz bi öncekini sildiği için.