Merhaba arkadaşlar, ASUS Z170-A Anakartı bulunan bilgisayarım sürekli açılışta ve restartta BIOS'a giriş yapıyor. Default ayalarda kaydettim, tekrar başlattım yine aynı. 1 Haftalık PC. Sebebi ne olabilir? BIOS en güncel sürümde. #akış #TeknoYardım #Anakart #Asus

BeğenFavori PaylaşYorum yap