Merhaba arkadaşlar, geçen gün buradaki arkadaşların yardımıyla topladığım sisteme kesintisiz güç kaynağı bakıyorum. Benim için önemli olan 5-10 dk kaydetmem için süre vermesi. Bunun için FSP 800 VA 480 Watt modelini düşünüyorum. Şu siteden(http://outervision.com/power-supply-calculator) Watt hesaplaması yaptım ama ne kadar doğru bilemiyorum. Monitörsüz 415 Watt tüketim çıktı. Monitörde 30 W desek toplamda 445 Watt ediyor. Tabii site doğru hesapladıysa sistemi. Sizinde görüşlerinizi almak isterim bu konuda yeterli olur mu 800 VA modeli? Sistem bilgileri görselde mevcuttur. #TeknoYardım #akış

460 watt rahat yeter lakin ileriye yönelik düsünüyor isen 600 watt'dan asagi alma derim.
İlginiz için teşekkürler. En az 3-4 yıl bu sistemi kullanmayı planlıyorum. Artık ondan sonra UPS ile birlikte yenilik düşünmem gerekecek anlaşılan 🙂
600-650 al başın ağrımasın. 800 de çok
VA 600 modeli 360 Watt yalnız nasıl karşılayacak ki? @zmuratk
Aslında karşılar işimi sağlama almak istiyorum dersen tamamen online 1000lik al hiç başın ağrımasın.
@zmuratk Çok teşekkürler ilginiz için. Biraz daha modellere bakayım en iyisi.