Oracle, korkunç Java internet tarayıcı eklentisini kaldırmak için son adımı atıyor. 90’lardan itibaren internet kullanıcılarının hayatında olan Java eklentisi uygulama benzeri işlevleri internet tarayıcılarına getirmek için kullanılıyor. Ancak son yıllarda kullanıcıların ve BT yöneticilerinin başını çeşitli güvenlik açıkları ve zararlı yazılım sorunlarıyla epey ağrıtmıştı.
#HaftalıkGündemeMalzeme
http://www.teknoblog.com/java-eklentisi-oracle-emekli-116972/
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Şimdi minecraft düşünsün
ComboFix bueklenti yüzünden doğmuştur. XP zamanından bilen bilir.
UYAP yalan olur
ie ile güncelleme yapmadan kullanmaya devam ederler
Üyap, MKK gibi uygulamaların elektronik imza giriş sistemleri java gerektiriyordu. Şimdi bu sistemler 'hemen' güncellenmeyeceği için bir sürü kişi eski tarayıcılar ve java sürümleri ile uğraşacak.