Oracle, korkunç Java internet tarayıcı eklentisini kaldırmak için son adımı atıyor. 90’lardan itibaren internet kullanıcılarının hayatında olan Java eklentisi uygulama benzeri işlevleri internet tarayıcılarına getirmek için kullanılıyor. Ancak son yıllarda kullanıcıların ve BT yöneticilerinin başını çeşitli güvenlik açıkları ve zararlı yazılım sorunlarıyla epey ağrıtmıştı.
#HaftalıkGündemeMalzeme
http://www.teknoblog.com/java-eklentisi-oracle-emekli-116972/

Java eklentisi nihayet emekliye ayrılıyor

Java eklentisi bir yandan internet kullanıcılarının belirli işleri gerçekleştirmesini sağlarken bir yandan da güvenlik endişelerine neden oluyordu.
BeğenFavori PaylaşYorum yap