Yazının başlığına aldanmayın genel olarak neden memleketten bir halt olmaz onu anlatıyor.

http://www.etohum.com/blog-tr/neden-turkiyeden-uber-cikmaz/ #akış

Neden Türkiye'den 'Uber' Çıkmaz

7 Haziran 2014 cumartesi günü Ars Technica haber sitesinde yayınlanan haber yaklaşık 4 yıl önce kurulan Uber in aldığı son yatırımla (1,2 milyar ABD doları) Teknoloji girişimleri...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • gursuogr @gursuogr

    tamam o zaman daha kötü. az ağlak olmuş.

  • gursuogr @gursuogr

    mevzunun özünü ya sen anlamıyorsun ya senin meramını ben kaçırıyorum. "türkiye böyle" ee nedir yani adam yazmasın mı ? sövmesin mi ? "başına gelcekleri bilecek" bilmeden hatta etti 2 insan istihdam etti bir hizmet oluşturdu battı iki yakınmasın mı ? olay nedir onu anlamıyorum 🙂
    yazıyı okudun mu ondan da emin değilim. normal şartlarda ben yaptığım bütün yatırımı götürür bir meydanda yakarım o kadar yokuşa sürülmüş işin üstüne ki ben de bir sürü hukuksuzluk gördüm yaşadım çaresizliği tattım. yine de şu tavır inanılmaz bir genişlik 🙂 "türkiye aga burası ne bekliyon" diyen çocuğa teklif götürüp tişörtlerini bardaklarını falan çıkarmayı düşünüyorum. best girişimcilik ever. o virus bünyeyi ele geçirmiş çünkü belli.

  • gursuogr @gursuogr

    Neyse anlaşmak mümkün değil. Aynı şeyi söyleyen insanların anlaşması ironik bir şekilde daha zor oluyor bazen. "eyvallah. zaten onu herkes biliyor, herkes de şikayet ediyor." E tamam adam da etmiş işte 🙂 Herif çocuklarım aç ocağımı kuruttular dememiş ki 🙂