#akış #TeknoYardım Merhaba arkadaşlar, garip bir durum ile karşı karşıyayım. Bir tanışımızın Syrox marka hafıza kartı var. Araba müzik dinlemekte kullanıyor ancak belli bir zaman sonra çalmamay başlıyor. Oto teypçi klasik olarak " Virüslü diyip yolluyor" Neyse karta bana geldi bende Live olarak önce Xubuntu ve Slax üzerinden kartı kontrol ettim, karta herhangi bir virüs mevcut değil. Kartın içindeki müzikleri kopyaladım ve format atmak için w10 tarafına geçtim, (terminalden format atmak istedim ancak yapamadım :)) Neyse w10 açıldı ve kartı taktım ancak w10 bir türlü görmüyor. Hafıza kartı adaptörünü değiştim hemde 3 farklı adaptör ile(Sandisk, Toshiba,syrox) Başka bir hafıza kartını(toshiba) taktım okuyucuya bir sorun yok şak diye açılıyor.
Garip olan durum, Linux tarafında okunan SD kart neden W10 tarafında çalışmıyor ? Android telefona takıp biçimlendirdim bile, Evet çözüm önerileriniz nedir ?