Derin uyku ne güzel bir şey. Benim gibi uyumakta zorlanan bir çok arkadaş var. 2 gün 4 5 saat uykuyla durdum. Dün akşam 7de yattım bu sabah 7de uyandım. Kesintisiz ve cok dinlendiriciydi. Herkese öneririm. 🙂 #akış #uykusuzluk
Son bir saat içinde 79 ziyaretçi, 49 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Uykunun çoğu da kötüdür azı da.