#akış #Huawei #smartwatch Huawei ne yapmış böyle yahu ? Bu güne kadar gördüğüm en güzel akıllı saat tasarımı.
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Kutu açılımı yapanın Apple Watch kullanması manidar 😀
IOS da da çalışıyor bu saat yanlız 😀 O daha da manidar 😀
Apple Watch tan daha saat gibi durduğu konusunda kesinlikle katılıyorum. Ama bence sanki Moto 360 dan da sade duruyor gibi geldi. Tabi renkler ve zevkler tartışılmaz 🙂
Anlamıyorum ne kadar gerek duyuyorsunuz kullanmaya? Ben saat bile kullanmıyorum telefonum da gösteriyor saati. Bunun yerine telefona veya bilgisayara yatırım yapılmalı. 🙂 Bende bir ara almak istemiştim akıllı saat sonra unuttum gitti sadece heves başka bir şey değil bir şeyi kolaylaştırdığı yok. 😀
Bu kişiden kişiye değişir. Şu anda çok ekonomik bir akıllı saat kullanıyorum. Ve hayatımı kolaylaştırdığını söyleyebilirim. Özellikle çekim esnasında gelen bildirimleri görüp aramaları reddetmek veya acil bir durumda yanıtlamak için birebir. Bu amaç için almıştım. Ve bana çok büyük bir rahatlık sağladı. Meslek ya da yaşam tarzına göre gereksiz de olabilir. Benim yaşam tarzım için bu yardımcı son derece gerekliydi.
Bak en doğru şey bu kullanım işte. İş sadece iş evde dinlenirken bir işe yaramaz gibi. Bir ara kullanmıştım bir kaç saatliğine gelen bildirime telefondan mı saatten mi baksam diye düşünüyordum. 😀
İncelemeye değer derecede zarif. Gerçekten bu da çok güzelmiş.
Pahalı, 100 dolardan fazla vermem ben. Oda şüpheli zira pil hala büyük sıkıntı bütün saatlerde.
Evet saatlerde hala sıkıntı aynı. Telefonlarda bile son dönemde anca çözüldü. Ama şu temenni bizi saatlerde de bırakmadı: Bir günü çıkartsın da, akşama şarja taksam da olur 🙂
Deri kordon yetişkin saati gibi olmuş sade ve güzel bildirimler geçmi geliyor acaba 😀