Selamlar Herkese... Dolar fiyatı 3 lira civarında eğer hükümet kurulursa kasım ayı gibi doların düşeceğini umuyorum... Masaüstü Pc mi yeniliyeceğim.. Kasa ve SSD mevcut Kasam ZALMAN Z5 MidTower bir kasa... SSD ise Corsairin FORCE 128 GBlık bir ssd... ikside yeni sayılır yaklaşık 4 ay oldu alalı... Şimdi İntelin yeni yonga setini çıkarmasıyla birlikte yeni anakart yeni işlemci yeni bir oyun bilgisayarı toplamayı düşünüyorum.. Vatandan alacağım büyük ihtimalle.. bi kaç arkadaş exadan da alabilirsin dedi ama açıkcası garanti konusu müşteri hizmeti olsun vatandan memnunum.. Şimdi gelelim topladığım pcye.. Soğutucusu nerde demeyin henüz çıkmadı 1151 soket tipi soğutucu.. Pahalı mı olmuş nerden kısabilrim... Sizin görüşlerinizide alayım dedim..Teşekkürler görüşleriniz için... #akış #sistemtoplama #pctoplama #asus #Motherboard #cpu #gpu

Hükümet kurulsa da Amerika mevcut para politikasını değiştirmediği sürece doların düşeceğini sanmıyorum
öncelikle satın alın üzerindeki rakamalar çok büyük ve etkileyiciler.paranın alabiceği en iyi pc budur .fiyat düşürmek istersen ddr3 alabilirsin
Yorumun için teşekkür ederim @denizmavi yaklaşık 8 aydır dolar biriktiriyorum sırf pc toplamak için 🙂 ayıptır söylemesi 1400 dolarım oldu... hedefe yaklaştım sayılır ddr3 mü ddr4 mü açıkcası ddr4 alsam bi daha niye ddr 4 almadım diye içimden geçirmem.. Soğutucuda eklenince 5000 lirayı bulacaktır .. benim sormak istediğim güç kaynağı 700 watt çok mu fazla oldu 600 watt yeterli midir yoksa düz almışken 700 watt mı alayım ? Tekrar teşekkür ederim...
bence 700 watt al garanti olsun. ilerde ekran kartını ya da başka bir şey değiştirirsin ya da çift ekran karı takarsın , gtx 970 için en az 500watt demiş kendi sitesinde linki:http://www.nvidia.com.tr/object/geforce-gtx-970-tr.html#pdpContent=2 cpu i7-6700K TDP 91 W cpu ve ekran kartını watt toplarsak 591 watt yapar.birde soğutucu ve ramlar ssd hdd var 700watt al .güç kaynakları eskiyince watt larıda düşmede oluyor 700 watt iyi
hayırlı olsun kardeşim hayrını gör @furkanka25
önerin için teşekkürler @brave
Hemen mi alacaksın, dolar düşünce mi?
Sen ne amaçla topladığını ve toplam bütçeni söyle sistemi ayarlarız. SSD ve kasa hariç diğer tümüne ayırdığın toplam bütçe.
açıkcası dolar düşünce işime gelir... ama ekim-kasım gibi alacağım büyük ihtimalle.. toplam bütçem 4500-5000 lira arası... kasa ve ssd var aynen... intel olacak işlemci ve ekran kartında ve anakartta asusu tercih ediyorum @sawgent
dolar düştüğünde diyorsun, ekim-kasım diyorsun 🙂 doları boşver almaya karar verdiğinde cebindeki paraya göre en iyisini toplamaya çalışacaksın.
alacağın zaman tekrar durum olarak paylaş. o zaman bakarız. daha eylül var arada en azından. o tarihlere kim öle kim kala. sistem toplamak sorun değil. en fazla 10dk içinde sistem bileşenlerin hazır.
hükümet kurulursa diye düşündüm zalım dolar düşsede bizde rahat etsek 3 lira nedir arkadaş yaa isyan edecem 🙁 eskiden kıymetini bilemedik 1.8 filandı ne güzel günlerdi hey gidi heyy
onu bunu boşver. sen cebine paranı koy. tamam ben bugün alıyorum parçaları dediğinde o bütçeye en iyisi çıkacak. dediğin şartlar senin elinde olmadığından onlara yapacak birşey yok.
yukarıdaki sistemde i7 fazlalık. ben 2000tl ye işlemci-bellek-anakartı ayarlamıştım piyasaya çıktıklarında. kalanı ekran kartına gömmek daha mantıklı. 8GB tek modül yeterli. sonra dual yaparsın 16 olarak.
şu anki kullandığım masaüstü sistem yaklaşık 8 senelik baya eski yani... görüşünü değerlendiricem teşekkürler 🙂 @sawgent
Mevcut soğutucular 1151 soket tipini destekliyor diye biliyorum.
öyleyse 1150 soket soğutucu alırım intel işlemci içinden soğutucu çıkardı biliyosunuz
@furkanka25 Bu da kanıtı 🙂 https://www.technopat.net/sosyal/konu/alindi-i7-6700k-skylake-sistem.239973/
ya alınca hepsini bi yerden almam mantıklı olur diye düşündüm sonuçta teknolojik aletler ve vatan evime çok yakın yürüme mesafesinde exa vs yada başka bi yerden almayı düşünmedim değil ama garantide sorun çıkarırlar mı diye düşünüyorum
seagate de olabilir hdd olarak hangi marka olursa olsun sistemi ve iş amaçlı kullanacağım uygulamaları ssdye kuracağım hddye oyunları kurarım sorun değil...
sen nereden almamı önerirsin ? exa başka bi yer yada kadıköy yazıcıoğluna gidip ordan mı alayım sonuçta fikir alışverişi yapıyoruz uzun zamandır pc toplamıyorum paslanmışım 🙂
Önerileriniz İçin Teşekkürler arkadaşlar... Hepsini değerlendireceğim... Sonuçta en iyisini almak istersiniz.. İ5 mi i7 mi yani arada çok bi fark var mı nispeten saf işlemci gücünde i7 daha iyi ama i5 de yabana atılmaz.. almışken i7 alayım dedim.. Anakartta asus 1. tercihimdir... Zaten asus servisi yakın kısıklıda yani.. ramler ddr3 mü ddr4 mü diye konu oldu ddr 3 alırsam ddr 4 alsaydım diye iç geçirecem almışken ddr 4 alayım.. psu 700 watt iyi bir seçim olduğunu söyledi bi arkadaş... ekran kartı 1500 lira gtx 970 bence gayet iyi gtx 980 olsa 2000lerin üzerine çıkacak benimde alım gücümü zorlayacak... gtx 970i uygun gördüm zaten onunla ilgili hiçbir öneri olmadı 🙂 harddiskte wd seagate toshiba 3üde iyi marka hangisini uygun görürsem onu alırım..Vatan mı başka yer mi yine soruşturucam emin olmak için kadıköye giderim başka yerlere uğrarım hemen alacak değilim.. Tekrar Teşekkürler ! Hayırlı akşamlar...