Selamlar Herkese... Dolar fiyatı 3 lira civarında eğer hükümet kurulursa kasım ayı gibi doların düşeceğini umuyorum... Masaüstü Pc mi yeniliyeceğim.. Kasa ve SSD mevcut Kasam ZALMAN Z5 MidTower bir kasa... SSD ise Corsairin FORCE 128 GBlık bir ssd... ikside yeni sayılır yaklaşık 4 ay oldu alalı... Şimdi İntelin yeni yonga setini çıkarmasıyla birlikte yeni anakart yeni işlemci yeni bir oyun bilgisayarı toplamayı düşünüyorum.. Vatandan alacağım büyük ihtimalle.. bi kaç arkadaş exadan da alabilirsin dedi ama açıkcası garanti konusu müşteri hizmeti olsun vatandan memnunum.. Şimdi gelelim topladığım pcye.. Soğutucusu nerde demeyin henüz çıkmadı 1151 soket tipi soğutucu.. Pahalı mı olmuş nerden kısabilrim... Sizin görüşlerinizide alayım dedim..Teşekkürler görüşleriniz için... #akış #sistemtoplama #pctoplama #asus #Motherboard #cpu #gpu

BeğenFavori PaylaşYorum yap