#Akış #3d #3dyazıcı Fiyatının oldukça altında 3D baskılar bulabileceğiniz "kelepir" sayfamıza , her model satıldıktan sonra yeni bir kelepir 3D baskı koyacağız. Ayrıca görmek istediğiniz modelleri talep edebilirsiniz. Bunları da kelepir fiyatıyla sunacağız.
http://www.minifabrikam.com/kelep304r-3d-bask305lar.html
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 44 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Teknoseyir'e zaten %25 ekstra indirim uyguluyorum. Siz stl dosyasını gönderin. Fiyat vereyim. Şimdiye kadar memnun olmayan çıkmadı.:)
Lokomotif modelinde uyguladığınız katman kalınlığı ve doluluk oranı nedir?
0.3 mm , %25
Çok renkli baskı yapma şansınız görüşelim hocam. Tardis bastırmak istiyorum ama bulamadım bir yer.
Çok renkli olarak ancak iki renk olabilir. STL dosyası varsa gönderin bir bakalım neler yapabiliriz. (Çift ekstruder çalışma olanağına bakacağım)
Hocam stl dosyasını bulamadım şuan için. Model bu ama
https://www.google.com.tr/search?q=tardis&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMI-86x9I_ExwIVBhUsCh0Fvwoa&biw=1745&bih=890
Renk paleti benim için önemli. Buna yakın birşeyler çıkarabilr msiniz?
@zisegned Şu stl dosyaları arasından beğendiğini seçip gönderebilirsin.
https://www.yeggi.com/q/tardis/
http://www.thingiverse.com/thing:124033 Bunun için konuşursak hocam ilk resimdeki gibi bir kalite elde edebilir miyiz mesela? Ve fiyatlar nasıl olur?
@zisegned aynısını sordum bende. 85 lira dedi. Bence uygun boyutuna göre. Birkaç ay sonra düşünüyorum ben 🙂
@zisegned evet aynı kalitede olur.
Benim düşündüğüm model için stl dosyalarını buldum. 12 parçadan oluşuyor. Fiyat almak için nereye göndermemiz gerekiyor acaba ? @oraltosun
[email protected] olabilir.
mail gönderdim 🙂
tamamdır , bakıyorum.
@mhmtozcann yanıt yazdım. 1 işgününde kargoda...
@mhmtozcann @zisegned isterseniz sanalpazarda taksitlendirme şansı var.