#akış
Arkadaşlar TTNet ADSL internet bağlantısı kullanıyorum. Modemim yeni. 3-4 ay önce aldım. Normalde bağlantı hızında, bağlanmada sorun yok. Ancak her gün yaklaşık 11.00-13.00 saatleri arasında internet devamlı kopuyor. Devamlı aynı saatlerde. Sadece bilgisayarda değil, telefonda, PS4 de falanda kesiliyor internet. Bilgisayarda internet bağlantısı var ama sınırlı görünüyor. Sorun çöz dediğimde verdiği hatanın SS'ini alacaktım unuttum. Yarın eklerim. Sizce sorun ne olabilir?

Hocam arasanıza ttneti 🙂
Muhatap olmak istemiyorum. Sinir edecekler telefonda beni. Kesin modemi açıp kapatın diyecekler
Büyük ihtimal yoğunluktan
zyxel kullanıyosan yazılım güncellemesi yap bi,ben de geçen hafta ttnetli oldum modemim zyxel VMG3312-B10B 1.00(AAPP.5)D1 sürümüne geçirdim herhangi bir sorun yok
bu halt bı ara bendede vardı netı 16 mbps yaptırdıydım akşam 16:00-19:00 arası ölümüne kopuyordu.Şikayet ettim TTKOM ekibi geldi bina 8 mbps destekliyor o saatlerde demekki binada yüklenme var hızını 8 mbps geri indirtir dediler 7mbpsde şuan sabıt kopma yok...