Levent Abi'nin bahsettiği konuda Savaş Korkmaz'ın cevabı durumu düzeltiyor. Denetim Masasında Bölge kısmında Biçimleri İngiliz (Amerikan) yapınca bir anda Geforce Experience çalımaya başlıyor. Bir kaç deneme yaptım, Türkçe'de virgülleri nokta ile değişirdim ama sonuç alamadım. Ama İngilizce'de saat ayarlarını, parabirimini vs Türk Lira'sına çevirsem de Geforce Experience çalışmaya devam ediyor. Güncelleme ile çözülene kadar Geforce Experience'siz kalamayanlar için şimdilik çözüm bu. Önceki çözümlerde Konum değiştirin deniliyordu ama @leventp'nin ısrarla söylediği ve insanların ısrarla anlamadığı gibi olayın bölge ile ilgisi yok 🙂
#akış #Windows10 #NvidiaGeForceExperience #bug
@leventp
https://www.facebook.com/levent.pekcan/posts/10153086308393494

Evet geforce da aynı şekilde doğrudan atıyor program ama biçimi değiştirince hiç sıkıntı yok.
yapmak isteyenler için
Ek ayarlardan para birimini vs Türkçe yapabilirsiniz.
U.K yapın saat dilimi am pm olmasın
Aklım karıştı kim doğruyu söylüyor
Yalan söyleyen yok 🙂 Geforce Experience açılmama sorunu yaşıyorsanız. Denetim masasından Biçimi ingilizce (Amerikan) ya da bölge kısmından ABD yaptığınızda tekrar çalışmaya başlıyor. Gelecek bir güncelleme ile çözüleceğini umuyoruz.
Bunun böle olmaması lazımdı 3. Dünya ülkesi muamelesi yapıyor nvdia sadece türklere özel olması hadi oldu diyelim kaç gün oldu ayrıca win 10 nun bütün sürümlerinde nvdia 520 m ekran kartımı tanırken nihai sürümde sistem ekran kartımu tanımadı onboard intel hd 3000 görüyor sade