#Windows10 #akış
Bizim evdeki bilgisayarlardan birinde çakma W7 var.
Ama lisans koduyla birlikte orjinal diye görünüyor.
Sağ altta Windows 10'u Alın uyarısı var.
Geçiş yaparsam ne olur bilmiyorum, hiç çakma W7'den geçen var mı?
#Windows10 #akış
Bizim evdeki bilgisayarlardan birinde çakma W7 var.
Ama lisans koduyla birlikte orjinal diye görünüyor.
Sağ altta Windows 10'u Alın uyarısı var.
Geçiş yaparsam ne olur bilmiyorum, hiç çakma W7'den geçen var mı?
Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 59 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Orjinal görünüyor,yani etkinlestirilmisse win10 da etkinlestirilir..
Ama orjinal değil, farklı bi winloader ile yapmıştım sanırım zamanında.
Oem olarak görünüyor.
Bir sorun olacağını düşünmüyorum.etkinlestirildi yazısı yazıyorsa sorun yok..
Peki teşekkürler.