Dikkat Dikkat !
http://www.evidea.com adresli alışveriş sitesinden ürün alırken bir daha düşünün yada sikayetvar.com da ilgili siteyi aratın...
06/07/2015 tarihinde havuzum için sıva üstü lamba siparişi verdim. Ürünün kargolanma süresi 3-5 iş günü içinde yazıyordu. 13/07/2015 (tam 5 iş günü yani 1 hafta) tarihinde ürünüm kargolanmadı. Bende bildirim oluşturdum. Ürününüzü yollayacağız lütfen biraz daha bekleyin dediler. Sonra hafta başında yani 20/07/2015 tarihinde göndericez dediler (araya bayram gireceği için sesimi çıkarmadım. Ama 20/07/2015 yani bugün bitti hala daha gönderim yapılmadı. Zaten ellerinde olduğunu da sanmıyorum onlarda kendilerine gelmesini bekliyorlardır. Yani demem o ki Çinden sipariş verir gibi 1 ay beklemek istiyorsanız zaman sıkıntım yok diyorsanız. Buradan alışveriş yapın...

BeğenFavori PaylaşYorum yap