Dikkat Dikkat !
http://www.evidea.com adresli alışveriş sitesinden ürün alırken bir daha düşünün yada sikayetvar.com da ilgili siteyi aratın...
06/07/2015 tarihinde havuzum için sıva üstü lamba siparişi verdim. Ürünün kargolanma süresi 3-5 iş günü içinde yazıyordu. 13/07/2015 (tam 5 iş günü yani 1 hafta) tarihinde ürünüm kargolanmadı. Bende bildirim oluşturdum. Ürününüzü yollayacağız lütfen biraz daha bekleyin dediler. Sonra hafta başında yani 20/07/2015 tarihinde göndericez dediler (araya bayram gireceği için sesimi çıkarmadım. Ama 20/07/2015 yani bugün bitti hala daha gönderim yapılmadı. Zaten ellerinde olduğunu da sanmıyorum onlarda kendilerine gelmesini bekliyorlardır. Yani demem o ki Çinden sipariş verir gibi 1 ay beklemek istiyorsanız zaman sıkıntım yok diyorsanız. Buradan alışveriş yapın...


Bayram öncesi yapılan siperişlerde en büyük siteler bile yapıyor bunu. insanlar bayram geliyor diye siparişi yoğunlaştırıyor, gecikme yaşanıyor. Bayram öncesi zaten kargolar çalışmadığı için gidip sitelerin depolarından teslim almadılar. Yarın kargolanacaktır diye tahmin ediyorum. hepsiburada kadar bekletmedikçe sorun yok derim.
Galiba beni yanlış anladınız ben ürünü 06/072015 tarihinde verdim. bayram 17/07/2015 te başladı :/
@ultimate 3 hafta daha bekleyeceğim o halde 😆
Kalsın ürün onlarda ben yarın başka yerden bakıcam.
İşin ilginç tarafı daha öncede aldım bu lambadan hemde uyduruk esnaf sitelerinden online alışverişle falan da değil tel. siparişi ve havale yolu ile o hafta içinde yolladı hepsi. Bu sefer düzgün yerden alıyım dedim sonuç bu 😆
Yani esnaf candır 🙂
Tarihi yanlış okumuşum. Murat Bey'in söylediği geçerli gibi bu durumda.
Sitenin uyduruğu olmaz. Adamlar işini yapıyor bak 🙂
😆 görünümü vs açısından. Uyduruktan kastım arada ne satış sözleşmesi var ne bir kayıt, havaleyi yaptım ürün gelcek mi gelmicek mi belli değil. (Bizde esnafız 🙂 )
Bizim dekorda kullandığımız yeni rafı 20 günde gönderdiler. Gelen ürüne baktığımızda yeni üretildiği belli oluyordu. Talaşları bile silmeden paketlemişler. Yani sadece stok tutmamak değil, anlaşmalı olduğu yer de stok tutmuyormuş. Sipariş üzerine ürettiler resmen. Stoksuz çalışan her firmada bu risk var. Asıl üreticinin insafına kalıyorlar. Ama müşteri temsilcileri iyi diyebilirim.
O zaman oraya 5 iş günü içerisinde yollıcaz yazmasınlar abi ürün bizde yok ama alır sana yollarız desinler. Yada bana hazır kalıp maillerden atmayıp desinler ki biz bu işi beceremicez sen daha çok beklersin ürün yok. Bende işimi bileyim.
Evidea'ya (Malzemem Yapı ve Elek. Gereçler Tic A.Ş.) bizzat tedarikçi olarak malzeme satışı yapmışlığım var. Stoklu çalışmıyorlar. İhtiyaç doğdukça sipariş çekiyorlar.
Bu işi yaptığınızı bilmiyordum.
Bu ışıktan var mıdır sizde ?
https://www.evidea.com/siva-ustu-havuz-lambasi/p/114233
Lamba satışı yapmıyorum, yanlış anlaşılmasın. Su arıtma cihazları ve yedek parçaları.
Pardon 🙂 olsaydı sizden almak isterdim.