Güzel bir ön buluşmaydı arkadaşlar 🙂 sohbetin bu kadar ilerleyeceğini sanmıyordum 🙂 herşey için teşekkür ederim, yemekler güzel ortam güzel, "müzikler güzel"di 😀 daha büyük buluşmaları planlamamız dileğiyle 🙂
@burakcan_toker, @serhatsoylemez , kullanıcı adını bilmediğim bir arkadaş ve dışarıdan bir arkadaş daha 🙂
#TSAnkaraBuluşması
PS: Ankara gurubumuza katılmak isteyen, ileride etkinliklere katılmak isteyen olur ise [email protected] dan bana veya diğer arkadaşlara ulaşsın 🙂
Akşam muhabbet sohbet 🙂 Güzel bir gündü.
Helal olsun , genelde lafta kalır böyle buluşmalar ama başarmışsınız siz 🙂 burakcan engelliymiş bende nedendir bilmem , onada iletin tebriğimi 🙂 ( tebrik ettimde çok gurur duydunuz ya bi de sipariş veriyorum 🙂 )
Havada kalacak bir işe adım atmam, yapacaz dedik mi yapılır 😉
Good music good food good friends 🙂