Güzel bir ön buluşmaydı arkadaşlar 🙂 sohbetin bu kadar ilerleyeceğini sanmıyordum 🙂 herşey için teşekkür ederim, yemekler güzel ortam güzel, "müzikler güzel"di 😀 daha büyük buluşmaları planlamamız dileğiyle 🙂
@burakcan_toker, @serhatsoylemez , kullanıcı adını bilmediğim bir arkadaş ve dışarıdan bir arkadaş daha 🙂
#TSAnkaraBuluşması

PS: Ankara gurubumuza katılmak isteyen, ileride etkinliklere katılmak isteyen olur ise [email protected] dan bana veya diğer arkadaşlara ulaşsın 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap