#Hepsiburada'nın yeni tasarımı çok kötü olmuş. Eski tasarım daha kullanışlıydı. Yenisinde aşağı indikçe ürünlerden başka bir şey kalmıyor. Sol menünün gitmesi çok kötü olmuş. Her şeyin büyümesi de siteyi tam curcunaya çevirmiş. Eskiden daha derli topluydu. #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • keo @keo

    bence tam tersine daha kullanışlı olmuş.eski hali daha fazla görüntü barındırdığı için heralde yenisine göre biraz ağır kalıyordu.ayrıca tasarım olarak eski duruyordu.ben sevdim açıkcası.