#Hepsiburada'nın yeni tasarımı çok kötü olmuş. Eski tasarım daha kullanışlıydı. Yenisinde aşağı indikçe ürünlerden başka bir şey kalmıyor. Sol menünün gitmesi çok kötü olmuş. Her şeyin büyümesi de siteyi tam curcunaya çevirmiş. Eskiden daha derli topluydu. #akış
Son bir saat içinde 173 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
bence tam tersine daha kullanışlı olmuş.eski hali daha fazla görüntü barındırdığı için heralde yenisine göre biraz ağır kalıyordu.ayrıca tasarım olarak eski duruyordu.ben sevdim açıkcası.