Arkadaşlar şuan #Windows10 un son buildini indiriyorum ama aklıma takılan bir şey var. Ben bunu halihazırda windows olan bir diske kurmayacağım. İçi boş bir diske kuracağım ama microsoft'un sitesinde yüklemek için iso'nun içindeki setup.exe yi kullanın diyor. Bu durumda setup'a basabileceğim bir işletim sistemim olmuyor.
İSO'yu flash belleğe atsam normal şekilde kurmanın bir yolu var mı? #akış
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
dual boot olarak kur
bu yazı ve içerisindeki yönlendirmeler faydalı olacaktır
http://7.enpedi.com/2009/05/windows-7-boot-edilebilir-bir-usb.html