Açılmamış MS-DOS ile ne yapabilirim? Kapalı kutu kalsın mı? @leventp @gamsizm @hkellecioglu k



Açılmamış MS-DOS ile ne yapabilirim? Kapalı kutu kalsın mı? @leventp @gamsizm @hkellecioglu k



Son bir saat içinde 101 ziyaretçi, 63 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
MS-DOS değil bu, boş disket.
Hahaa. Bizim çekmeceden boş disket çıkar zaten, fakiriz biz!
Ama bu oyunu oynadığım zamanı hatırlıyorum.