Daha önce passolig alan var mı ? Kartları kaç günde geldi ? 20 gün oldu hala kart basım aşamasında gözüküyor. Bu gidişle maça yetişmeyecek, çok gereksiz bir sistem oldu bu ya.
Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ben ilk çıktığında almıştım 21 günde geldi
Ben aldım fakat bi alışveriş merkezine stand açmışlardı ordan aldım. Nüfus cüzdanımla fotoğrafımı verdim adama 1 dakika sonra kart elimdeydi
Türkiye'mizin saçmalıklarının en başında gelen bir uygulama.Adeta tribün kültürünü bitirmek adına atılan bir hamle.Zamanında taraftarlar birlik olsaydı,çekirdekçi tayfa olmasaydı,bu uygulama çoktan bitmişti.