Daha önce passolig alan var mı ? Kartları kaç günde geldi ? 20 gün oldu hala kart basım aşamasında gözüküyor. Bu gidişle maça yetişmeyecek, çok gereksiz bir sistem oldu bu ya.

BeğenFavori PaylaşYorum yap