Arkadaslar benim elimin altında fx6300 ve m5a97 r2.0 anakart var.Fakat islemci stok fan elektrik supurgesi gibi. Sessiz bir işlemci sogutucu fan ariyorum.Tavsiyeleriniz neler?
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bütçe?
fan kontrolcü al en temizi. ben seidon aldım çözmedi. kontrolcü ile kullanıyorum şimdi. anakart kontrol edemiyor fanı.
Butcen nedir.
hyperx 212 evo.
@4ever @lodos9203 yani 100tlyi asmassa iyi olur ama gerekirse esnetiriz biraz
http://www.sanalmarketim.com/thermaltake-clp0605-nic-f3-intel--amd-cpu-sogutucu/p_50379/ @radolphe
http://www.sanalmarketim.com/zalman-cnps10x-optima-2011-intel-amd-cpu-sogutucu/p_58632/
http://www.ereyon.com.tr/urun/silverstone-sst-ar01-islemci-sogutucu.aspx şu 3 modelden biri işini çok rahat görür.
@4ever çok teşekkürler