KLCmelih @klcmelih 08 Mart 2015 - 15:18 İpad i ters tutan masum siyasetçi 😀 😀 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 2 4 KLCmelih @klcmelih Normalde öyle kullanıyosa kullansın poz verirken düz tutsun bi zahmet 😀 08 Mart 2015 - 15:21 Yanıtla Beğen 2 mustafaa @mustafaa acele birşey açması gerektiyse eline geldiği gibi kullanmıştır belkide 😀 08 Mart 2015 - 15:22 Yanıtla Beğen 1 William Wallace @wallace Öyle de kullanılmıyor mu ki ? 08 Mart 2015 - 15:35 Yanıtla Beğen 1 Fatih @fatihy Ipadi ters kullanmayi cok severim ben, cunku wifi antani home butonunun orda. Ters cevirince daha iyi cekiyor wifi yi 08 Mart 2015 - 15:51 Yanıtla Beğen 1 İptal
Normalde öyle kullanıyosa kullansın poz verirken düz tutsun bi zahmet 😀
acele birşey açması gerektiyse eline geldiği gibi kullanmıştır belkide 😀
Öyle de kullanılmıyor mu ki ?
Ipadi ters kullanmayi cok severim ben, cunku wifi antani home butonunun orda. Ters cevirince daha iyi cekiyor wifi yi