Whooosh @whooosh 22 Şubat 2015 - 02:27 #starcitizen BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 5 KendiniGerçekleştirenKehanet @kgk Kickstar dan epey para topladilar. Bakalim nasıl olacak. 22 Şubat 2015 - 02:34 Yanıtla Beğen cnkya_ @cnkyaa ücretli mi bu oyun 22 Şubat 2015 - 03:05 Yanıtla Beğen Demoksil @demoksil ??? 22 Şubat 2015 - 10:26 Yanıtla Beğen Onur Eryilmaz @onurery Ücretli olur aynı elite:dangerous gibi... 22 Şubat 2015 - 11:32 Yanıtla Beğen Mehmet Kalender @mehmetkalender Çıksın bakalım güzel birşeye benziyor. 22 Şubat 2015 - 12:36 Yanıtla Beğen İptal
Kickstar dan epey para topladilar. Bakalim nasıl olacak.
ücretli mi bu oyun
???
Ücretli olur aynı elite:dangerous gibi...
Çıksın bakalım güzel birşeye benziyor.