Cep telefonu wifi ye bağlıyken mobil verinin açık olması şarj tüketimini etkiler mi?yoksa wifiye bağlı olduğu için otomatik olarak mobil verinin güç tüketimi ortadan kalkıyor mu?
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 58 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
wifi ile 2 gün rahat çıkartıyorum ancak mobil data ile 1 gün geçyior ( lte/3g)
Mobil veri bataryayı su gibi içer , bu yüzden hem paket tasarrufu hem pil için lazım olduğunda açmak lazım. '' Gereksiz ise söndür '' gibi düşün.
Baseband ayarları iyi yapılmamış telefonlarda çok yer 3G. Benim telefonda pek bir farkı olmuyor mesela.