#windows10 #phone Windows 10 telefon sürümünün, yarın TSİ 19:00-20:00 gibi gelmesini bekliyoruz. Heyecan dorukta. Fikirlerinizi bir hayli merak ediyoruz, teknik sürümden tam olarak beklentiniz nedir? Windows 10 telefon sürümünde şu olursa çok iyi olur dediğiniz bir şey var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap