#windows10 #phone Windows 10 telefon sürümünün, yarın TSİ 19:00-20:00 gibi gelmesini bekliyoruz. Heyecan dorukta. Fikirlerinizi bir hayli merak ediyoruz, teknik sürümden tam olarak beklentiniz nedir? Windows 10 telefon sürümünde şu olursa çok iyi olur dediğiniz bir şey var mı?
Teknoseyir gündemi
#steammachine#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 232 ziyaretçi, 87 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
insider yayimlandimi?
bugun yok 1320 ye denim geldi sadece ancak bu hafta gelme ihtimali var.
Daha çok notification ilk aklıma gelen