Merhaba arkadaşlar ben 2 gün önce Logitech g27 direksiyonunu aldım.Yalnız şöyle bir sıkıntı yapıyor.direksiyon merkezi saga kayıyor.şöyleki;önce kedini acılışta bi sıfırlıyor herşey düzgün sonra oyun farketmezsizin biraz oynadıktan sora bir bakıyorum direksiyon oyunda düz iken bende 30 60 derece sagda.bunun bir çaresi varmıdır?
Son bir saat içinde 149 ziyaretçi, 92 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
bu direksiyon derken ? 😀
Yoruma fotoğraf atabilir misiniz ? Durumda yüklenmemiş çünkü 😉
Sunucuda biraz sorun var yazi olarak yazarsan yardımci oluruz
Logitech g27