Bugün Asus VN247H aldım 8 senelik emektar 5:4 oranlı Samsung'u emekli ettim. İlk izlenimlerim olumlu... Biraz kullanımdan sonra detaylı bilgi veririm...

BeğenFavori PaylaşYorum yap