Bugün Asus VN247H aldım 8 senelik emektar 5:4 oranlı Samsung'u emekli ettim. İlk izlenimlerim olumlu... Biraz kullanımdan sonra detaylı bilgi veririm...
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Fiyat performans monitörüdür pişman olmazsın.
Çok güzel bir monitör. Pişman olmazsın.
Olur da bir gün masaüstü sistem toplarsam şu an kullandığım VN247H'nin yanına 1 tane daha eklemeyi düşünüyorum. 🙂
Kenar inceliği gerçekten çok iyi. Bugün 15e yakın monitör inceledim AOC'un bir modeliyle VN247H gövde tasarımı olarak çift monitöre uygunlar.
Katılıyorum. 552 TL'ye almıştım ben şu an sanırım 555 lira. 😀