Müthiş Bir Projeniz Yok, Siz Tembelsiniz - Ahmet Çığşar
Medium Türkçe'de rastladığım bir makale
Ülkemizde insanlar genellikle tembellikleriyle övünürler. “Askerde en rahat bendim” veya “İş yerinde akşama kadar oturuyor işi rahat” veya “Memur olacaksın her ay alır maaşını yatarsın…” veya “Yıllık iznim bitince rapor aldım” gibi. Tembellik için her yola başvurmak mümkün.
Diğer bir zaafımız kısa yoldan zengin olma düşüncesi. Tembelliğin yaygın olduğu bir toplumda para kazanmak tabi ki kısa yoldan olmalı. Az yorulmalı çok kazanmalı. Ha birde fiyakalı olmalı, hava atılabilmeli....
https://medium.com/turkish/muthis-bir-projeniz-yok-siz-tembelsiniz-55f6e0a7127d
linke tıklayıp okumaya üşendim.
Yazıyı okudum. Bu yazıyla, anlatılmak istenilenle pek alakalı olmasada, Bu ''TEMBELSİNİZ'' kavramı topluma çok sık pompalanır. İstatistiklere bakıldığında en uzun çalışma saatlerine sahip ülkelerin başında geliriz (özel sektör için) ama yinede çalışmaların karşılığı alınırmı hayır. Sadece daha çok çalışmamız ve birilerini daha çok zengin etmemiz istenir.