Hep görüyorum ets2 oynayanları burada. Ben de alsam mı acaba? İndirimler de bitti gerçi :/
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Pahalı orda be 😀
alma ben pişman oldum 😀 mp çok kötü
@down ile konuş satıyordu.
Ets 3 gelmicek mi ya?
2 gayet güzel sürekli de güncelleniyor. Geleceğini zannetmiyorum kısa vadede.
Var bende bi tane.İletişime geçerseniz steam'den hallederiz.Yada aratmayın. http://steamcommunity.com/id/downhillriderhttp://steamcommunity.com/id/downhillrider
@tahademirtutan
@ardazeytin benim psikolojimle alakalı ya. En ucuz fiyattan almam lazım 😀