Sarjim bitti haberiniz olsun cevap yazamicam 🙂
-facebook ile buyudu...
Son bir saat içinde 79 ziyaretçi, 49 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
SMS le doğdu.
Sarjim değil şarjım yazamicam değil yazamayacağım olacaktı. 😀
Helal olsun ona.
Toplumumuzu bu hale getirenler utansın. Konu nereden nereye gelebiliyor.
Utanç verici tartışmalar