Son zamanlarda izlediğim en güzel filmdi 😀 tavsiye ederim (Kan ve Şiddet içerir 😀 )
Son bir saat içinde 137 ziyaretçi, 12 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

idare eder.
aynı senaryo farklı sunum, mesela john wick gibi
😀 birazda denzel abiden dolayı olsa gerek sardı izlerken 😀
aga süperdi ya yanlız spetnaz ajanı tıplemesı cok pıskopatca ama o kızın sonradan gelıp bı tesekkurle yoluna devam etmesı aslında hayatın ne kadar vefasız olabılecegının en ıyı gostergesı
İnsanın hayatında sadece iki gün önemlidir; dünyaya geldiği gün ve dünyaya neden geldiğini anladığı gün – Mark Twain (The Equalizer).
Denzel reis olmasa izlenmez 🙁 Benim için sürpriz film Gone Girl oldu çok beğendim 😀
Senin tavsiyen üzerine izledim ama pek beğenmedim.
bana güzel geldi ya 😀 Denzelin oyunculuğundan olabilir tabi 😀