iPad'e güç bela moviebox kurabildim. Nedense sadece VPN ile izleyebiliyorsunuz.
Altyazı bozuk ve bir türlü düzelmiyor. Türkçe Karakterler sıkıntı çıkarıyor. "Ğ. I "gibi. Sizce nasıl düzeltebilirim. Farklı altyazıları denedim. Hepsinde aynı sorun.

BeğenFavori PaylaşYorum yap