Az önce 'Pirates of Silicon Valley' filmini izledim. Bayadır izlemeyi düşünüdüğüm bir filmdi. Bu akşam izleyebildim. Belgesel niteliğinde bir film. Film Bill Gates ile Steve Jobs arasındaki doğal olarak Microsoft ile Apple arasındaki rekabeti anlatıyor. Microsoft ve Apple'ın kuruluş hikayelerine değinilmiş. Filmi izlemenizi tavsiye ederim. Spoiler sayılır mı bilmiyorum. Filmin sonunda Steve Jobs'un sunumundan ufak bir kısım gösteriyor. Orada Microsoft ile yapılacak işbirliği bahsediliyor. Bahsedilen sunum 1997'de yapılmış Macworld'deki sunum. Şurada tam sürümü var http://www.youtube.com/watch?v=PEHNrqPkefI . Jobs Microsoft ile olan işbirliğini açıkladığında salonda bir sessizlik oluşuyor 🙂 Arada yuhalayanlar çıkıyor. Yalnız bu işbirliğinden bahsedilirken dikkatimi çeken, Internet Explorer'ın varsayılan tarayıcı olacağının açıklanmasıydı. En çok yuhalama o kısımda oldu 😀 İzlemek isterseniz IE 28:34'te, işbirliğinin duyurulması 27:00'da.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.