sanal makinada #windows10 kurarken #Microsoft_ID'mi girmiştim. Her açılışta outlook parolamı soruyor. Bunu nasıl iptal edebilirim?
Son bir saat içinde 164 ziyaretçi, 89 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Microsoft ID ile bağını kesip hesabı yerele çevirmelisin, http://youtu.be/DZlZo1buK3s?t=26s anlatım 8.1'e göre ama arada çok bir fark yoktur sanırım 🙂
Sanal makinada kaldırdım ben, yerel hesap ile oturum açıyordum netplwiz ile şifresini kaldırdım. Start verdikten sonra doğrudan masaüstüne geçebiliyorum şifre yazmadan.