Asus dsl-n10e modemde 2.20 sürüme yükselttim ancak ingilizce aldığımda Türkçeydi 2.1.1.5 sürümünü yüklemeye çalışınca hatalı diyor nasıl geri dönebilirim @niyazi-saral
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Niyazi Saral 57 yaşında ve Asus'ta da 150 kişi çalışıyor kardeşim.
asusa mailleşiyoruz şuanda 24 saat sonra bir mail daha gelecek konuyla ilgili 🙂 kendileri yapamadıklarını bu halde kalmasını öngördüler sizin bir bilginiz varmı diye konuyla ilgili ondan şey ettim ama
@huni Bende DSL N-10 sanırım aynı model bende durum bu
Benimkinin sonunda e harfide var eski sürümü atmaya çalıştıysamda hata veriyor