Asus dsl-n10e modemde 2.20 sürüme yükselttim ancak ingilizce aldığımda Türkçeydi 2.1.1.5 sürümünü yüklemeye çalışınca hatalı diyor nasıl geri dönebilirim @niyazi-saral

BeğenFavori PaylaşYorum yap