Ps3'te PSN'e girdiğimde hala cihaz donuyor ve hata verip kapanıyor. Bu sorunu yaşayan var mı hala?
Not: Allah belanı versin Sony...
Ps3'te PSN'e girdiğimde hala cihaz donuyor ve hata verip kapanıyor. Bu sorunu yaşayan var mı hala?
Not: Allah belanı versin Sony...
Son bir saat içinde 164 ziyaretçi, 89 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
düzeltirler umarım. gerçekten para verip de böyle sorunları yaşamak berbat bir durum. ps kullanmadığım için çok fazla fikrim yok psn'e girmek konusunda.
Xbox yazilim Playstation donanim.
artık 2sininde donanımı aynı. yazılımı düzelten öne geçiyor.
PSN in dilini ingilizce yapınca düzelmesi lazım....
Sistem dilini yaptım da. Psn dilini nasıl değiştiriyoruz?
Bir ara yaşamıştım. Nasıl düzelttim, hatırlamıyorum.
Aylardır devam ediyor sanırım