#Apple #iOS8 Merhaba arkadaslar ios8 de hucresel veriyi actigimda yalnizca facebook ve twitterrin kullanilmasini istiyorum whatsapp vs diger uygulamaların hücresel veriyi kullanmasini istemiyorum bunu nasil ayarlayabilirim
Son bir saat içinde 135 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ayarlar, hücresel, listenin en altına in ve tek tek ayarla hangileri kullansın diye bu kadar basit.
Hocam oncelikle cevabınız icin sagolun o kismi bende buldum ama tum uygulamalar yok @salihcln
Bende tekrardan kontrol ettim hepsi duruyor en altlara kadar inince.
Settings > Cellular altında hücresel verileri kullanan programlar listeleniyor. Burada sadece facebook ve whatsapp'ı açık bırakırsın diğerini kaparsın
Tesekkur ederim @salihcln @theshiver @cydia
Edit:hucresel kismina uygulamanin dusmesi icin daha onceden hucresel acikken o uygulamaya birkez girmek gerekiyormus kurcalaya kurcalaya bulduk tekrar tesekkur ederim yorumlar icin
Dediğim yerden halletiniz sanırım