Arkadaşlar a101 e hometech ht1200 uydu alıcısı gelmiş piyasada 120 tl a101de 75 tl ürünü alıp kullanan varmı sizce almalımıyım türksat 4a da sıkıntı yaşarmıyım görüntü kalitesi nasıldır acaba ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap