DDGuclu @ddguclu 29 Eylül 2014 - 09:38 #mizah BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 15 1 4 Lütfi Tekin @lutfitekin .. 29 Eylül 2014 - 09:57 Yanıtla Beğen 1 Ahmet Berk Damar @damarberk ... 29 Eylül 2014 - 10:08 Yanıtla Beğen 5 Can @theshiver buna 10 yıl önce gülmüştüm kardeş 29 Eylül 2014 - 14:58 Yanıtla Beğen DDGuclu @ddguclu iPod'dan belli orası da ben yeni gördüm 🙂 (10 demiyelim de 4 diyelim. iPad'in çıkış tarihi açısından. ) 29 Eylül 2014 - 14:59 Yanıtla Beğen 1 İptal
..
...
buna 10 yıl önce gülmüştüm kardeş
iPod'dan belli orası da ben yeni gördüm 🙂 (10 demiyelim de 4 diyelim. iPad'in çıkış tarihi açısından. )