Nostalji severler için bir video. Videoyu hazırlayan kişi 2000 yılında bu ayarda bir sistem toplamak isteyip toplayamamış ama herhalde artık eski parçaları bir araya getirip windows 2000 ile bir sistem kurmuş.2000 yılı düşünülünce baya güçlü bir sistem.
http://www.youtube.com/watch?v=EipIq8nnwas
Özellikler:
Anakart: Asus CUSL2
İşlemci: Intel Pentium3 1000mhz 133mhz bus 256kb cache
Bellek: 512mb Kingston SDRam
İşlemci Soğutucu: Fanner Tech HawkStream II
Kasa: Coolermaster ATC201
Güç Kaynağı: 300watt Aopen
Ekran Kartı: 3DFX Voodoo5 5500 64mb agp
Ses Kartı: Sound Blaster Live Platinum 5.1 with Live! Drive IR
Ses Kartı: Terratec EWS88MT
Ağ Kartı: Intel Pro100/s
Disk Kontrolcüsü: Promise Ultra100
Disket Sürücü: Samsung 1.44mb
Sabit Disk: 40gb Maxtor 7200rpm
Sabit Disk: 2x60gb seagate 7200rpm
Depolama: Iomega zipdrive 100mb
DVD oynatıcı: Pioneer Slotin
CD Yazıcı: Plextor16/10/40
Adamın çabası gerçekten takdir edilesi. Kendi ilk kasam aklıma geldi. Ne günlerdi be!

Yıl olmuş 2014 hala 7200 rpm .