ihtiyacı olan varsa yarın a101'de bu ürünler. @x86 arkadaşımız Lexar ürününü paylaşmıştı, ben de SD kartıları görünce paylaşayım dedim. sana ayıp olmasın hocam : )
#sıcakfırsat

ihtiyacı olan varsa yarın a101'de bu ürünler. @x86 arkadaşımız Lexar ürününü paylaşmıştı, ben de SD kartıları görünce paylaşayım dedim. sana ayıp olmasın hocam : )
#sıcakfırsat

Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Daha önce almasaydim kapardim hemen
Aynı kartın 8gb versiyonunu Real'den 25 liraya almıştım 🙁
oluyor hocam böyle fırsatlar, üzülmemek lazım 😀 ben de 1 ay önce 20 liraya aldım 8gb aynı toshibayı
Ne zaman geliyormuş bunlar
yarın. 18 eylül
vallahi süper class 10 gayet iyi
32 gblığı 1 yıl önce 70 küsüre almıştım, çok iyi fırsatmış. Ama tablete taktım onu şimdi, telefon boş duruyor, alsam mı acep?
Kısa süreli bir a101 maceram olmuştu 😀 15 dakika içinde bitmişti bu ürünler 😀 meraklısı varsa sabah açılış saatinden hemen sonra gidip alsın 😀
Acaba çalışanlar mı paylaşıyor ürünleri 😀
bi lexar alırım