Ne güzel, bi*cell e geçtiğimden beri, reklam mesajları gelmiyor. 🙂
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 23 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
The reklam is coming soon 😀
Olur mu canım 😀 ben tıtınet mağduruyum 1 yılda değiştirdiğim 3. operatör bu.
Dikkat et, bi*cell küçük harflerle yazdım, dır birde çarpı koyayım.
Bikaç kez sorun yaşadım, o kadar. Ben bundan korkuyordum, malum tıtınet le aralarında bağ var...
@directed zamana birakalim hayirlisi ile 😀 reklam yok nazar degemesin --