Otomobillerden anlayan arkadaşlar, bayağı müşkül durumdayım.

SKODA OCTAVIA 1.6 TDI CR DSG 105 HP OPTIMAL ve
TOYOTA COROLLA 1.4 D-4D TOUCH M/M

şirkete kiralama yapılacak. Yukarıdaki iki aracın kira fiyatları arasında 50 Euro fark var. Skoda daha pahalı. Toyota biraz sonradan ortaya çıktı, artık başka bir firmaya meyledecekken adamlar bir de şöyle bir opsiyon var diyip Corolla'yı gösterdiler. Ama fiyatı neredeyse Renault Fluence seviyesinde verildi. Biraz kıllandım ben de.

Sizce hangisi tercih edilmeli?

@lawnmower hocam senin de fikirlerini alabilirim müsaitsen... Şimdiden herkese teşekkürler.

BeğenFavori PaylaşYorum yap