https://www.youtube.com/shorts/sUo8SuAt01w
Bende bu sim kartlar niye kredi kartı kadar büyük diyordum meğerse ilk çıkan telefonlarda komple takılıyormuş. 😀 2010 yılında iPhone 4 ile birlikte Apple mikro sim karta geçmişti. Sonrasında piyasa standardı oldu. Çok sürmedi 2 sene sonra ise iPhone 5 ile birlikte şuan kullandığımız nano sime geçiş yapıldı.

bir ara yanlış kesimlerden dolayı insanların sim cardları yalan oluyordu.
MOTOROLA d460; ilk telefonum...
Benimde ilk telefonum Motorola D460 idi, sim kartın tamamını alttan yerleştiriyorum.
@sezers Ev telefonu olarak kullanmaya başlamıştım neredeyse...