Akışta görünce şok oldum. Biri ölmüş ismi lazım değil. Rahmet dileyen mi dersin iyi insandı diyen mi?

Zamanında sarayda yiyip içip yetmez ama evet diyen akillerden. Ülkenin içindeki durumu anlamayan. Rüzgâr nerden esere oraya dönen omurgasız varlık. Ki zaten küçük araştırma ile yediği haltlar çıkar. Gram üzülmedim şahsa.

Neyse bir süre sonra bu durum silinecektir.

BeğenFavori PaylaşYorum yap