Ev satışı yapacağız ama şöyle bir durum var, evin şu an 2 hissedarı var ve satıldığı zaman yine 2 farklı sahibi olacak. Bu durumda Webtapu başvurularını 4 kişi de mi yapacak ? Yoksa Ev sahibi 1 kişi ve alıcılardan 1 tanesi mi yapacak ? Tapu harçları kimler tarafından nasıl yatırılacak ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap